Lancering The Mastergrowers

Lancering The Mastergrowers

Na onze fusie eind 2019, lanceren Erik van der Valk (Kwekerij de Bonfut) en Robin van Dijk (Dijk van Dijk) hun nieuwe merk The Mastergrowers. Een merk waar de liefde voor het ambacht, jarenlange ervaring en innovatie samenkomen. 

Merk vol meesterschap

Met een nieuwe doordachte huisstijl, een website, inspirerend beeld, gloednieuwe verpakkingen en uitgebreide social content zetten wij sterk in op merkbeleving. Een inkijkje in meesterschap 2.0 daar draait het om. Het delen van liefde en het ontzag voor de natuur, de eigenschappen van een meesterkweker, maar ook de visie op de toekomst. 

Beleving voor consumenten

Het nieuwe merk is online actief, maar ook op het schap. De unieke Masterpieces, waar ons bedrijf om bekend staat, komen voor de consument nog meer tot leven met elk een eigen verhaal en sfeer op prachtige fotokaarten. De bijzonder vormgegeven hoezen en etiketten, zorgen voor een extra onderscheidend vermogen. 

Totaalassortiment voor het hortensia-schap

Met onze complementaire assortiment zijn wij in staat de volle breedte van het kamerhortensia-schap in het hoge segment te beleveren en verder te innoveren op het gebied van assortiment, kennis-en conceptontwikkeling. De onlangs aangekochte tuin maakt onze totaaloppervlakte kas en buitenveld maar liefst 21 hectare. Alle ruimte voor bijzondere (nieuwe) soorten in verschillende potmaten (van 9 tot 27) en prijspunten. Wij adviseren klanten graag over schapvulling, prijssegmentatie en aankleding. 

Volg de socials

We nemen de volgers graag mee in onze wereld. Naast veel productinformatie en -inspiratie, delen wij hier onze visie op meesterschap en geven een inkijkje in de dagelijkse gang van zaken op de kwekerij. 

Instagram.com/the_mastergrowers
Facebook.com/themastergrowers.nl
Linkedin.com/company/themastergrowers

 

Voor vragen kunt u contact opnemen met

Erik van der Valk, Robin van Dijk of vul hier uw gegevens in, dan wordt u gebeld.